klasslove

Alla inlägg under juni 2012

Av klasslove - 2 juni 2012 16:30

Förlåt för att jag har varit oaktiv! Jag har varit inne på massa anat och var helt enkelt inte blogg sugen. Men nu ska jag försöka var aktiv! Det har hänt så jädra mycket under den senaste tiden. Jag har den turen att jag har tagit kontakt med Hugo och hade följe med han i Fredags (1 Juni) men var tvungen att skämma ut mig! *suck* vill inte prata om det....


Hahaha :') Vad han är söt!

Felix  

Lukas (i lite knäppare format)


:( Jag kom nyss på att Lukas har frågat chans på Alma men hon svara nej (:D) men hon säger att hon är kär i han och hon hade svarat ja ifall han var kristen o om han slutade spela TV-spel! Men hallå, som om ja hade svarat nej till henne för att jag ville att hon inte skulle spela fotboll! Grymt knäppt men Lukas, Felix, Hugo o Noah ska snart fråga chans på någon av alla tjejer igen. Pirrigt.....


                                                                                                               //Johanna    

Presentation


Det är jag som är Johanna. Jag har en hund som heter Gito.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Love 2

Livet!

Jag älskar livet

Vill dela det med dig

Men bara ett liv har vi

Slösa inte bort det

Tänk på det

Inan du säger något

Som inte är sant

 


Ovido - Quiz & Flashcards